Followers

Monday, December 27, 2010

last night

amek cardigan, sarung ke tubuh, capai wallet dan handphone.
menuruni anak tangga ke tingkat G. 
langkah laju meneruskan perjalanan, singgah ke kedai burger, i bought burger daging spesial without vege.
pegi kabe(mamak stall that near my house) , but then ta jadi lepaking disitu bcoz too many people yang mostly laki2 orang. then tuka mood g food court yg dekat jugak ngn umah. time smpai tu dengan ckyn, and weydah.
order some drinks rm3.90, ape ade hal? aku an nga masyukk haha (prasan sebentaQ)
then, start gossipping, mcm2 hal terkini dak2 neh.
after 15 mnt gitu ieji dtg, borak2 lagi, then wan lak sampai..

haa wan n ckyn ungkit balek kesah2 cintan dorg mase kanak kanak dolu.
na taw ape yg mereka ungkitkan sampai da na terbalek meje kt food court tu!

hahahah cmni, once upon a time...hhoo mereka berdua pernah couple, ta silap aku form 2 kot.
kecik2 lagi kan, then tersebutlah kesah yang wan time ni ungkit2 sal dye sggup mntx excuse kt coach bola dye yg dye na blek sbb saket perot, padahal dye na g date ngn c ckyn nih.

aleh2 na jd kan cte, ckyn tamao lak date ngn dye.. aku pon tataw ape angin minah nih. n ta silap aku time tu aku jd org tengah dorg nih. bile terigt kisah dorg mmg klakar..

then mcm2 lah dorg berperang mulot smlm, some words dari wan yang terpancul dr mulut dia "kalo aku taw ko camtu ckyn, baek aku kapel ngan si sad ni je! sbb aku tgk dye kapel ngn riza time tu ok jea..", sad tu actly name timangan aku ngn kengkawan aku nih..

back to the story, then aku ckp la kt wan nih " hahah, better lah ko kapel ngn ckyn, klo ko kapel ngan aku time tu lagi ko bengang, cuz dulu aku target kapel 2 bulan je then mntx break, hahah", 
then wan pon cakap " haihh lagi terukk..."; hahaha bese lah kan tyme tu aku form 2 kot, mane taw sal feeling2 cintan nih, yang aku taw aku jus suke2 je org tu, tp tade lah syg kemaen, or lebih sng, feeling aku lbih kepada kawan je kot tyme tu.

hahaha diorang nye mulot mak aih macam na berperang je aku dgr n tgk. haha

pape pon dat night enjoyyyyyyy changaittt!

tepat 11 pm, go back home, melangkah lebih laju kerana jalan sunyi, menaiki anak anak tangga, tercegat depan pintu sambil bace bismillah diikuti ayat kursi, hembus kan kiri kanan belakang dan atas(bahagian grill rumah, sebab slalu nye malam2 syaitan akan menuggu disudut ats pintu rumah @ follow korang dari belakang . kalo na taw tu petua yang mak aku bg b4 masok rumah. mane a taw tyme odw blek tu jin2 syaitan2 tertarek ngn kita then ikot smpai umah, so untuk bg dye jgn ikot kte masok umah, bace lah ayat kursi okkeee???)
masok, pusing dan tarek, maka terbuka lah mangga solex umah ku. mlangkah masok ke dlm rumah.

FULLstoppp!



No comments:

Post a Comment

penembak berani mati