Followers

Thursday, February 10, 2011

oh practical kuu

assalamualaikum! dan selamat pagi semua!!! wah semangatnya saadah pagi nih. haha. sebenanyakan aku nak meluahkan perasaan yang dah terbuku berbuku-buku ni, aku dah tak tahan nak dok opis ni lagikkk. boshan siottt. bila la na abes practical haku ni. aku nak life aku yang dulu time kat poli. aku rindu poli ouh. *tibe2 je. but sriusly, i admit it! i miss poli very2 much. even practical ni tak saket otak na pk pasal assignment, kuiz, test, n final. aku rase sangat sangat bosan. korang pk lah, dari isnin sampai jumaat kene g opis, then melayan perasaan sorang sorang sampai kul 5.30. pastu balik ktm ramai orang. then kene berhimpit2 ngn orang. bende nih asek rotate bende yg same je dari isnin till jumaat. bapak bucan kan?

aku dah tak tahann! bucan bucan bucan! aku lagi suke dok umah, menghabiskan mase dengan tido. pastu bgn mandi, then makan, pastu malam kua lepak2 jap ngn mmber. tapi life cmni cm orang takde wawasan la pulok ye?
life kat poli pon syok gak, even aku nih pemalas na g kelas, wat assgmnt, stdy, tp tadek lah bucan cmni. kat poli member2 ade, gosip sane gosip sini, mmg ta bucan! tp agak stress sikit lah dengan study. kadang2 tu bukan stress sikit2 stress sgt sgt pon ada, sampai rase nak nanges ngn beban yg lect bagi. betolll aku penah rase sampai macam tu. sampai aku sanggup ponteng class. sewel btol.

hurm practical aku nih bakal tamat pada 29 aprill 2011. it's about 2 month more aku nak kene tggu tarikh keramat tu!. tapi practical nih ada jugak yang best nya, weekend je mesti aku takan bucan, aku akan berjalan sana sini sampai pagi. mak aku pon dah jenuh memekak memekak ngan aku sebab kalo kua msti balek pagi. *mak, adah bukan nya g clubbing pon, dun wory, anak mak ni da besar taw jaga diri n taw beze bende baek n buruk. pesanan ni tuk mak aku je.

k tata!

No comments:

Post a Comment

penembak berani mati