Followers

Monday, February 21, 2011

status diri : single but unavailable (patot ke?)

semalam jalan jalan di ampang point dengan ckyn, n beyd. masuk book store popular. aku kalau tempat2 camni agak ghairah sket, hehe maksud nya kalau da masuk msty lama punya, nak usha2 novel pe yang best.. n macam2 lagi. then ckyn tibe2 tunjuk 1 buku nih bertitle 'single but unavailable' sambil muke perli tersengih2 dkt aku. then dia jerit kat beyd, "beyda!! aku da taw da na bagi status kat sad! single but unavailable! haha", oh persetankan dialog ckyn tuh. then aku pon terpikir2 urm, betul ke 'single but unavailable?

aku pun tersengih sorang2 cam beruang busuk!

tup tup pagi ni, ada member kelas poli aku call, semata mata nak bagi tahu member dia na kawan ngan aku.
aku pon cakap na kawan tadek hal. tapi tu lah, kadang kadang aku ase takut bila orang yang kate na kenal sebab nak kawan, kawan jerrr.. aku bukan ape, ayat tu cam neraka bila dgr. entah lah, hopefully betul2 niat utk kawan, bukan lebih dari tu. sebab aku penah kene, mamat sorang ni cakap nak kawan jerrrr.. tapi wat aku cam awek dia, nak kong2 igt dia sapa? ni kesah lama la jugak, aku pon tak ingat tahun bila. then aku tobat ngn manusia camni. rimas dol..

oke chill yow!

No comments:

Post a Comment

penembak berani mati