Followers

Friday, February 25, 2011

time kaceh daun keladi, ecok2 wish lagik! hehe

"time kaceh daun keladi, ecok2 wish lagik! hehe"

copy,paste n paste, tu je yg aku mampu buat untuk appriciate kat member2 facebook yang telah sudi mengucap kan perkatan tu kat aku.. ramai pulak yang wish, ta sangka ok! aku tgk kat notify ada almost 60 comment (wishes).
hee thanks kepada mereka2 semua! hee love all! 

wish kat fon pon ramai jugak, 1 of wish yang paling aku berkenan lah kan, :-

"Sad gemok! happy 20th birthday! Eerghh sorry late wish. Gegel na wish sebab tade adiah. Sorry friend :) tape kan? Hee. Sad diet cket yeaa. Aku rindu kau yang 48-50kg ngee. Aku tengok skrg cm 60kg hahha. Joking bestfriend jgn mara. I wish you'll be success in whuteva u do! Lovee u ngeng!"
see? kalo aku buat "contest the best wishes", mesti dia menang! haha thanks im

this one lak msg from my sistah: umi kelsom binti yob tajuddin 

"Adoi bday girl nak gi beli hadiah seniri ke? Kalu nak mlm krg br bank in. Boleh tak? Anyway happy 20th birthday be a smart & intelligent person and alwayz becareful in whatever you doing.."   

thankss kak mi, kau lah kakak yang paling  best, pemurah bab duit, caring, sporting, n garang. hahak

pagi tadi tiba2 marish sha mntx pinjam mug, aku bagi je lah. aleh2 dye dtg blek bwk an aku nesvita coklat n sambil sengeh2 kenyit2 mate (aku tipu)  then dia pon cakap " happy birthday!" haha sangat sweet oke? korang ade? tadek kan? haha untung aku....~


and the one and only yang wish aku face to face, sharp 12 am on 25th february 2011 is arep rashib! na kenal dia, scroll down page aku nih, cuz aku de wat entry sal birthday dye, beze birthday kitorang 6 hari je taw.. tapi tahun lain2. hehe

dialog kat bawah ni:

tempat di kepsi bandar baru ampang.
sambil tgk jam dia,
arep: happy birthday adah! (ngan muke tersengeh2)

respon aku? respon paling bodo aku buat.. 
aku: hee thanx.. (sengeh ta ikhlas, tataw knp, macam sengal je aku)
arep: semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki.
aku: (diam sengeh2 cam beruk ta mandi, tataw knp lol?!! sory arep! actly terkinjat yg dia taw birthday aku!)

kejadian time dia anta aku balik..

aku nak kua kete dia..
arep: thanks!
aku: ape sengal sgt na thanks tetibe! hahaha (kan da kene!)
arep: hee happy birthday moge di pnjgkan umor..
aku: lagi? lagi? lagi? hahak
arep: dimurahkan rezeki! hehe (sengeh2 lagi ta abes2)
aku: lagi? na lagi? hahak
arep: hahahaah (dia mampu gelak2 je tgk pangai aku.
aku: esh tak romantik langsung! hahak k la, babai, thnks arep!

aku pon kua dari kete dia, n balek rumah lah...! mak aku dah tunggu depan umah.







 

1 comment:

  1. Happy birthday Adaa, semoga panjang umur & dimurahkan rezeki selalu & semoga jadi insan yg berguna utk agama, bangsa & negara...sorry K.Anim tak de present utk Adaa. :)

    ReplyDelete

penembak berani mati