Followers

Tuesday, March 29, 2011

assalamualaikummm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


wah nok! excited haku taw...! mane tak excited sudah berkurun lama aku tidak menaip entry di blog aku yang tidak sepemes blog hanis zalikha uh! hehe sory kak, blog akak tiap tiap hariku jenguk. hehe lately ni aku tak de mood nak naip blog, i dunno y..but seriously macam tawar hati je na naip blog. maybe aku takde benda na diekspresikan dekat blog. hidup aku macam biasa, semakin ceria , alhamdulillah. thanks Allah! walaupun ada kekencangan kadang kala, tapi akan ku tempuh dengan merempuh sangat tenang setiap masalah tu. 


oke tukar topik, semalam aku pergi gym lagi weyyyyy! hehe pergi sebab ada orang sudi nak teman aku dan orang tu yang paling excited nokk nak temankan aku pergi gym. gilo lah. macam dia lak yang nak kurus. hahak. dia tayah diet2 dah. aku pun tak suggest dia angkat angkat berat nih. cukup lah badan dia yang sekeping uh. aku tetap sayang! sayang? wah dah pandai dah nak sayang2 bagai lam blog.. heee malu la pulak. blushing* kikiki
oke oke aku nak cite masa aku ngan si arep ni masuk gym uh.. dia jalan depan. aku suh dia masuk dulu hahak padahal aku segan kot. situ dah ar ramai abang2 tough, malu la i.. hee time sampai kat depan pintu uh si arep nih leh terkejut beruk lak. aku cuit dia, tanya "apsal by?", pastu dia geleng2 plus sengih sengih. aku pun pelik. dia lak time kat kaunter nak bayar tuh leh gelak2, aku pon gelak la jugak an. dah macam shinchan da aku tengok si arep ni gelak2, pastu aku tunjuk kat dia ada sign 'pls write ur name after pay'. then dia cakap, "wah! kene tulis nama lah, oke2 kita tulis ..sad.. pastu letak pe eh nama by? haa john..! hahahak", terkekek aku gelak dia cakap macam tu. sengalnya lah mamat nih, aku hempuk kunk baghu hang taw! after settle tulis nama, si arep nih leh cakap kat bro gym uh soh ajar sebab dia ta reti nak guna brg2 lam gym nih. hahahahak maklum la dia pestime weh masuk gym! at least aku da 2 kali g gym aw.. cayaaa tak cayaa la aku en? wakakaka.


then, bro gym tu suruh kitorang kayuh basikal yang tak kan sampai2 tuh... naik je atas beskel, aku ngan dia gelak2 pastu mula lah berimaginasi diantara otak kitorang berdua. "hei bang, dah sampai mana kayuh?haha", "tu lah penat ni, tapi tak sampai sampai lagi. ", antara dialog imaginasi kitorang yang tersangat lah mangkuk! si arep mengayuh 20 minit jea. tu pun dah semput2 aku tgk, tu la kau... smoke before masuk gym tadi..bukan main lagi eksyen kat mak tadi hembus2 asap. hahak. yang aku sempat tamatkan kayuhan dengan jayanya selama 30 minit oke!. berbahang badan aku. tu lah tandanya lomak lomak den terbakooo. pastu, aku buat sit up, angkat angkat berat, pastu ape tah lagi aksi aku buat, tak tahu nak nama kan aksi2 yang aku buat tu ekceli. lantak pi lah. si arep lak kunun nak main yang tuk kuatkan kaki. mentang mentang kau keje asek nak menyepak bola je. so, bro gym tu pun guidekan lah dia yang mane patut dia buat. yang aku ni punya lah rasa kasihan teramat tengok dia, sampai terkeluar keluar urat cam nak tercirit taik hijau dah! hahak. aktiviti dia selalunya futsal futsal futsal atau pun bola padang...taw lah hebat. kui3 aku lak yang nak gebang. gebang sket jea. . dia main futsal pun ada six pax taw! badan keding2 camtu pun ada six pax. pelik haku ngan alien nih. huhu (jangan mara eh ayep mucuk!). aku bagi sign mimik muka kat dia supaya dia jangan teruskan. tapi dia tetap teruskan . syabbass bete!haha. after 1 hour kitorang kat situ. kitorang pun balik la. berlalau pergi dari gym tu... time keluar je dari gym tu si arep tibe2 na fuh2! aku tanya a kenapa? dia cakap dia tak sangka lak semua kat gym ni badan gabak besar macam tu! korang bayangkan lah. kat dalam gym uh kitorang berdua je yang kecik2 yang lain suma tanak kalah weh! agak ramai orang la malam tadi...


 after that, kitorang pun balik la rumah... mak aku da tertunggu tunggu kepulangan anak terchentaaa beliau!!! hee overall, malam tadi sangat sangat happy pergi gym bersama "arepto" oops! sekarang nickname dia dah tukar "arep gym", dia yang ngade ngade tukar. sengal sengal sengal.... hee anyway thnx "arep gym"! dia seorang yang sangat sangat supportive setiap apa yang aku lakukan. tak pernah aku jumpa laki macam ni. dah lah abes sengal gila gila vavi.. . I LOVE U MUCH MUCH MUAHHH! (overdose bhaiiii)

No comments:

Post a Comment

penembak berani mati