Followers

Friday, March 11, 2011

lelaki metroseksual dan rendah (bahasa kasar : pendek!!!!)

asslamualaikum dan salam satu Malaysia!

semalam lepas je amir balik keje aku cepat2 keluar dari bilik dia. cabut bb (broadband) dia then aku campak atas katil dia. aku malas nak on9 time dia ada. kunk ta pasal2 bb dia aku patahkan. hehe
bukan apa, kitorang nih jarang nak berbaik walaupon hakikat hidup kami 1 rumah and selalu la jugak barang dia jadi milik aku. contohnya baju (tshirt, baju bola, cardigan, n sweater), suar futsal, bb, sikat, garnier roll yg untuk bawah mata tu pon aku rembat dia punya! aku malas nak beli sebab tak da duit, so aku amek a dia punya,. hehe macam pompuan gak abg aku ni. hahak dia agak metroseksual. maksudnya dia ni sangat2 pembersih, (aku nak dok atas katil dia pon ta bagi. letak kaki atas katil dia pon tak bagi. watafak haih!).. then dia pakai pencuci muka, krim, garnier, sun block, lip balm colourless, iron rambut, hair dryer,  minum susu untuk kesihatan, telan vitamin, pastu yang terbaru aku jumpe vitamin c 1 kotak.. vitamin c tu liquid and dipek dalam botol kecik2 1 kotak tu rm100. ada 10 botol. tataw a tu tuk injection vitamin c ke or tuk sapu kat kulit je. umm maybe untuk di minum? hahak. aku tak try pon. patot la dia macam lagi cerah je dari aku skrg..

jangan salah faham, abang aku straight oke.! ada awek dah pon! care cakap n jalan jantan oke! no auw2~ hahak dan kalau korang nak tawu.. kadang2 barang aku pon jadi hak milik dia! dia suka curik serum rambut aku ! aku bli 2 botol, 1 aku letak kat uma sewe (sabak bernam), 1 aku letak kat umah (ampang) aku.. aku punya a pelik mane aku letak serum yg kat umah (ampang) aku tu.. rupa2nya dia yang rembat! saba je la woi.. tapi tataw a nape aku tak marah pon dia. padahal punya lah juling mata aku nak mencari serum tu! ingat kan toyol mane tah amek!

pastuh tak cukup ngan tu dia amek lak cooling fan aku yang aku baru beli kat low yat ! jeng jeng aku amek balik fan tuh.. cian kat cik lappy aku nih, panas a dia tak de aircon! hahak. berpeluh-peluh ketiak cik lappy aku weh! siyes tak tipu! wakakaka. korang nak taw tak, aku tak pernah add facebook dia.. dia pon tak pernah nak add facebook aku, tapi dia penah msg kat fb aku soh tuka gambar.. gambar default aku yang style tuh dia cakap tak senonoh? aku tunjuk tapak kaki je macam nak pijak orang? pastuh tangan wat sign rock.  alahai apa sangat lah gambar cmtu.. bukan aku seksi meksi pon! tuh gambar time tak matured lagi so time tu rase bapakkk style lah kan. hahak. aku pon ikot lah cakap dia, aku tuka gambar tuh. adik yang baik kan aku? huhu tulun la.. muntah berbaldi baldi abang aku baca weh!

ahha . kebetulan semalam on da way dia nak mandi, dia lalu sebelah aku. aku saja lah usha dia an. kebetulan lagi mak aku ngah pandang pelik kat aku.. aku sengih kat mak. buat sign yang abang aku tuh pendek je! hahak. siyes weh, abang aku ngan aku sama tinggi kot. ! aku ase aku tinggi sket dri dia. mybe about 0.1cm?
tu pon aku nak kira gak.... hahak. untunglah kau tak nampak katek mir.. kalau tak time kecik2 lagi aku dah gelak guling2 tgk ko! oke2, mak aku time tu dah gelak2 tgk aku. aku buat muka gilerrrr bangga tahap nauzubillah! hahahak. pastu yang si amir pandang pelik kat aku. aku gelak je la.. terus dia masuk toilet ngan muka blurrr weh.! hahak

meh sini aku tunjuk muka dia yang tak bape nak kacak  ni...



pic ni aku cilok kat mr google. yela aku kan tak add fb dia. so mintak tulun kat mr google, jumpe gak pic dia yang tak hot nih. kehkehkeh

agak2 lepas ni kalau aku lama tak on9 tu, maknanya abang aku da terbaca entry nie.. no more mr maxis lagi. hehe (tak riso pon, dia tataw aku de blog gagagaga)

1 comment:

  1. sygs , i've tag 4 u :)

    http://marishaa.blogspot.com/2011/03/tag-datang-lagi.html

    ReplyDelete

penembak berani mati