Followers

Saturday, March 5, 2011

malam yang happening!

ya ya, malam yang best dan happening even aku, ckyn, n bedon a.k.a beyda cumel je yang ada.

kitorang berkaraoke di wangsawalk, selalunye beramai2 tapi yang lain busy, frust betol ckyn n beyda. aku? mule2 biase jea, sbb aku memahami career yg lain, but then terase jugak la when aku realize, 'selalunya ramai je melalak kat cni, tp mlm  ni? urm, isokey..'.

btw, aku nak time kaseh byk2 kat A sebab sanggup hantar aku g sane, aku ajak join dia tanak, ayat 'tanak la ganggu korang.. enjoy oke!hee'. poyo gila. pndai dia taw, aku baru nak msg soh tuka sua jeans, dye da sampai da kat bwah uma aku ngan pakai sua pendek bola. pandai btolll dia, then boleh dia bagi excuse "ta leh la, pakai sua pendek je ni..". geram giler kami! hahak.

sampai dekat superstar(karaoke nye tmpt ) dalam kat kul 11pm, amek nombor pastu gi makan, pas makan, g usha nombor yang Q, tgk Q ktorg da terlepas la pulok. amek lagi skali nombor baru, then duduk kat seat depan kaunter(takot terlps lagi).. sambil2 tu kitorang usha la mamat2 yg keje kat ctu, boleh tahan..jambu2 hahak. tapi ade sorang mamat yang keje kat part air tu poyo jea sengih2 cm kitorang nak ngorat dia. mentang2 jambu jugak. hehe then, *ting tong 3144! kami bgn, then bayar (rm40 je - 1 1/2 hour).

masuk je bilik 603, ape lagi... melalak puas2 la kitorang. time kitorang masuk bilik tu dalam kul 12am. then abes kul 1.30am. da 1.30 am kitorang pon gerak nak balik. actly risau gak da la kitorg ber-3 je, pompuan lak tu. da la dgn beyda bawak camera nikon plus letak lak dalam beg nikon tuh. lagi aku bertambah risau. yela, kes samun byk an. but alhamdulillah tade pape yang berlaku. kitorang pon amek taxi depan wgsawalk tu, sampai la ampang, tambang 17 hengget camtu.. naseb baek ta sampai 30 hengget. ye la after 12 kan mahal.

oh yea, aku lupa nak cite masa kitorang tgh karoke tu, ade la sorang mamat datang dr planet mane tah aku pon tatahu.. tgk2 dari luar pintu bilik ktorang tu. mule2 wat bodo jea. ckyn lak terkejut. haha. aku wat dunno lantak ko lah. pastu lagi skali dia datang jenguk2 , cam hape jea. time tu aku nga snap gamba dak2 nih. aku pusing blkg tgk kt pintu mangkuk tu ade btol2 kat depan cermin pintu tu, da cam na tercium pintu da mamat tu, aku ckp a dr dalam "apsal lak mamat nih??" pastu dia ngn selambe hayam, buka pintu bilik kitorang!!! then cakap " nak karaoke ke na bergambar? hehe" aku cakap a balik ngn muke senyum annoying gile, " dua2, knp? ade masalah ke?", then dia tutup pintu tu balik. kat sini aku nak cakap la kat mamat tu, kot2 dia pon blogger gak ke.. ececeh.. "ingat muka ko ensem cm mat salleh celup! ko wat cmtu, kami tertawan la? bodoh punya pengganggu plus penyebok!", pastu aku nak sepak dye sikit. hahak mesti best kan?

so, sampai disini saje hujah saya, selamat beramal! (sory aku mmg gile, no , i mean gile gile. hehe )

note: later i will update some of our pic there!. hehee jgn jelessshh

No comments:

Post a Comment

penembak berani mati