Followers

Tuesday, April 12, 2011

alkisah konsert twin tower klcc

hari sabtu 9 jan afta aku blek dr genting, aku terus menuju ke kLcc nak g tgk konsert neh. memang best a kan, ngan mizz nina, tmbh2 best g colbi o'donis pon ade weh! aku jumpa dia depan mata weh! tade nye dlm magazine ke kt utube g dah! kire  face to face lah kan. tetttttttttt face to face la sgt, dia dok kt stage nunnnn haaa aku kat kat bwh blakang nunnnnn haaaa. jauh la ktorg nye face to face tuh. haha pape pon puas a sebab dye bawak lagu best2 da mcm kat club dah. terjoget2, terkinje2 haku ngn kengkawan n arep! tp tade a over2 kan, standard cm ko tgk konsert tu ahhh. actly aku nak cite, kejadian yg menimpa aku time tuh. oke korg taw kan klo konsert2 neh msty ade dye nye organiser * sory klo aku silap bagi bende plastik yang bentuk cm straw yang kaler2 glow in the dark tu ken? time org tu bg punya la ramai berebot2 termasok la aku n kengkawan aku jugak. si arep pon same jea! dye yg memula beriye2 g amek. * tu pon sebab kengkawan aku suruh kot patu yang aku nih da dapat byk la jugak menatang tuh, tp still tak puas hati, aku soh si arep amek byk g. sebab aku nak yang kaler kuning striking tuh. patu time org tuh campak menatang tuh, pe lagi berebut la manusia sekian alam na amek menatang tuh. then aku dah collect byk2, aku letak jap kat lam beg, tp menatang tu cm nampak a terkeluar cket. aku pon nak ikat rambot jap, ye a aku rimas kn, so ikat la rambot. then at the same time ade dak2 laki sbelah aku tbe2 cm bising2. aku wat dunno je a, apsal ngn dorg ni bsing2 en. pas 5 mnit cmtu. aku nak amek blek menatang td lam beg, aleh2 aku pndg je beg aku, tgk tggl 1 je!!!! aku punya a pelik, aku tercarik2 cm ilang anak. rupe2nye dak2 yg bsing2 td yg rembat! kuang aja doe~~~ da a tggal kan 1 je tuk aku... siot gile lah. bingai je haku! patu kengkawan aku dah gelak2. korang pk a, punya byk la aku collect, aleh2 tggl 1??? time tu rse nak hempuk je budak2 tuh! aku just sempat pandang dorang then wt muke bengang. dak2 tu leh wt muke bodooo je time aku usha dorang uh. pandai ko eh, wat muke tak bersalah langsung?? cis bedebah! eeehh geram2. okbai~~~~

No comments:

Post a Comment

penembak berani mati