Followers

Friday, May 20, 2011

lalalalallalalallalalalal

assalamualaikum, hai blog kesayangan aku! huh, mengeluh je buat masa ni. macam macam benda yang aku pikir bila cuti duduk rumah ni. mula la ingat itu, ini. sampai kadang kadang tu rasa nak melalak je.. i mean, crying, not sing a song ok. kenapa rasa macam tu? semua sebab masa silam , ya dahulunya aku jahil, bodoh jugak. salah satunya, aku tak belajar sungguh sungguh masa di sekolah menengah. bila sekarang tengok kawan kawan lain berjaya, ada yang dah degree, further study over the sea (oversea actly)... gua jeles bhai! aku yakin kalau lah dulu aku belajar betul2, mesti aku berjaya macam diorang jugak. sekarang ni apa je yang aku ada? stdy dekat politeknik, diploma. (mengeluh lagi) tapi tu pon kira bersyukur jugak la dapat sambung study. kalau tak agaknya aku dah jadi akak polis kot. hahaha. mmg ade cita cita nak jadi polis before this. bila aku cakap aku nak jadi polis ngan abang aku, dia terus bangkang habis habisan! aku tak tahu ape la masalah mamat nih nak bangkang sangat. dia cakap polis lepasan spm nak buat apa? tak de pelajaran and bla bla bla dia bebel. then, dia yang tolong aku apply upu n poli. kalo tak, sekarang ni aku kat bukit aman da kot! jalan kan tugas! heehee 

hurmm mengeluh lagi, kenapa hidup ni tak selalu indah? wah~ da macam lirik lagu cik nonnnn. ya, betulkan apa aku cakap? hidup tak selalunya indah. kalau nak hidup yang indah, buat baik atas dunia, nanti mati masuk syurga kan? so, time tu lah nak nikmati hidup indah senantiasa. ya, aku tahu, bukan mudah nak masuk syurga. ya, even nak buat baik pon kadang2 pon susah. maklum lah, syaitan tak luput dek tarikh luput. sentiasa menghasut manusia untuk kelembah kemurkaan Allah swt. jadi manusia kena la selalu beringat. jangan tinggal solat lima waktu. eceh! ya, i'm not perfect too~ try la untuk complete kan lima waktu tu. ok? 

kenapa hidup ni kadang kadang bosan sangat? macam sekarang ni, ya i feel lonely, some feeling like frustrated.. huh. eventhough nak makan, pon aku bole rasa bosan???? sebab buat benda yang same je kott. so sekarang ni bila nak makan tu feeling lebih kepada untuk terus kan hidup , aku perlu makan!! ehee. pernah tak kadang kadang tu korang terpikir nak keluar tgk wayang, karaoke.. walaupon seorang diri??? ya, tu la apa yang aku pikirkan sekarang. tapi kan babe, acidman kan tgh berleluasa . . takut pulok dah nak hangout sorang2. haih sengal betoi. semua aku plan ta kene, esh saba je la~ 

hurm, macam mane eh? any1 can solve this matter?

No comments:

Post a Comment

penembak berani mati