Followers

Friday, December 3, 2010

these all about my bff, pls go through

rakan, kawan, sahabat, 
anys, tyma, ckyn, beydah, im,jem. pertemuan yang tak dijangka. haha bertahun kite menyemai kasih n sayang together gather kan? korang absolutely best among the best. ta lupe juge yg len..
ajim, wan, ijie, said, riza, danny, zul, bunny, anip n others too.

ni haa aku na story sal camping kami last year, ta silap aku 30 dis 2009 kat jande baek.
plan pon mmg terbaek cuz mule2 na pegi ramai2 tp yg dpt g 6 org je including me. anda2 sile lah bayangkan ye, 6 org size medium nek 1 kete myvi. sompet tak sompet la den na cito an .. tp not bad kete myvi mmber aku tuh, leh naek genting lagi tawww. haha aku riso klo ngah jln bukit2 tu tbe2 da ta leh tekan minyak dah. haha sebab muatan da same cm muatan lorry tawuu..  ta tawu ta pe lah. haha 
btw trip kami tuh mmg syok, even ktorg ber6 (aku, anys, tyma, wan, bunny, n zul) je but still best taw . hopefully this year ade lg la trip sebegitu.. trip kami menjelajah pahang - kL tu berakhir pd pagi 1 jan 2010. tyme new year.. hehe 
 tyma, anys, bunny, aku
 wan
anys, aku, tyma

 bunny
 tyma
anys
********************************************************************************************



anys

No comments:

Post a Comment

penembak berani mati