Followers

Friday, December 3, 2010

gelak geli dlm opis : D

hahahahhahahahhaahahahhaahhahahahahahahahahhahahahahahahahahahahah
bagi aku gelak smpy abeh dlu.....wkwkwkwkwkwkkwkwkwkkwkkwkkwkwkkwkkw
hari ni tade wt pape pong, juz bace cerita lucu di tenet. mmg lawak GILA. nak gilo den baco! haha
urm urm urm "saadah oi stop laughing lah dogol!" hehe
cube korg try bace nih.. da cube, try lah pulak, tak ke polik? eh palik, silap type, kunk geng2 typo error bahan aku lak... jap eh aku na copy paste mnde neh.
**************************************

Dot Pi Dot Mai

Salman (bukan nama betul) pulang dari kerja satu petang dan terdengar suara isterinya dalam
bilik mengerang. Dia berlari naik ke bilik dan melihat isterinya terlantar di katil berpeluh tanpa pakaian.
"Kenapa ni sayang?" tanya Salman. "I diserang sakit jantung", jawab isterinya. Salman berlari ke bawah
untuk menalipon doktor tapi belum sempat dia talipon, anaknya yang berumur 5 tahun berlari datang dan
berkata,
"Papa, acik Lan ada bawah katil ayah tak pakai suar."

Salman mula naik angin dan naik semula ke biliknya. Memang betul Mazlan (bukan nama sebenar)
jiran mereka ada di bawah katil tanpa pakaian. Salman menarik Mazlan keluar dan berkata,
"Lahanat kau Lan, isteri aku kena sakit jantung. Kau pulak cuba menakutkan anak aku ye?"
********************************************************************


Cerita Pengantin Baru 

Sepasang pengantin baru mengalami gangguan kesihatan. Setelah diperiksa
dengan teliti, doktor memberitahu perkara itu disebabkan oleh hubungan seks
yang terlalu kerap.

"Untuk sementara waktu ini, anda berdua dinasihatkan supaya menghadkan
kegiatan seks. Sebaiknya dua kali saja seminggu sahaja. Untuk memudahkan
mengingat, saya sarankan untuk melakukan hubungan ini hanya pada hari yang
bermula dengan huruf S, iaitu Selasa dan Sabtu," saran doktor.

Akan tetapi pada malam ketiga berpuasa dari membuat hubungan itu, sisuami
tidak dapat lagi menahan nafsunya lalu mencumbui isterinya yang sedang
tidur sehingga isterinya terjaga.

"Hari ini hari apa bang?" tanya si isteri.

"Sumaat" 

********************************************************************
hoho da bace? lawak kan?

 mane tak aku gelak soang2, actly byk lg yg aku bace, tp ta kan a aku  nak copy paste cte tuh manyak2 lak, so then klo korg na bace yg len cri sendry! aku ta nak bg link. haha  ssoorrryyy


* p/s : haha klo 5 bln la aku prctcal cmni n melayari web2 sebegini , skit ary mmg aku continue sem 5 n 6 kt POHOTAR, Perak.( Politeknik Hospital Tanjug Rambutann )

NGEEEEEEEEE
besar tak lip lombu ni?
sexy gitu, sebijik cm lip 
korang yang nga bace blog aku neh ! hahaahaha
k a na babai daaa... tata!
(^_^) peace yaw


*listen this song

No comments:

Post a Comment

penembak berani mati