Followers

Monday, January 31, 2011

hantu

oke hari ni aku nak share sikit gambar hantu kat bilik hostel aku time sem 1.. di politeknik sultan idris shah. time ni actly last sem, time tu aku ngn roomate aku g dua orang da bes exam. so macam biase lah final da abes, kitorg kemas2 brg tuk balik rumah. then, tinggal lah roomate aku lg sorg kt bilik tu. dia kos lain, so final dia abes lambat. pas tghari ktorg gerak balik. dye pon tinggal sorang sorang dalam bilik tu. kejadian bermula, bila dye nak snap pic bilik kitorg, nak mms kat boyf dye, cuz dye na tunjuk lah yang dye tinggal sorg je kt bilik tu. then pas je delivered mms  tuh, boyf dye col n suruh dye kua dari bilik tu dgn segere!!! dye pon lari lintang pukang lah. padahal dye tataw pe yg jd. hahaha rupe2 nye, boyf dye ckp, pic yg dye bg tu bawah katil, ade kepala hant dgn ekspresi lidah terjelir.. so check it daut yo!



oke kalo nak tahu, aku da lama simpan pic ni. 
so saje nak share cite seram ngn korg. try la click
untuk tumbesaran!
pic ni kecik sgt.. so tajam2 kan lah mate korang oke.
dulu aku nak tengok pon sampai  juling mata.
pas mmbe aku wat spotlight kasi terang cket,
baru aku nmpk ngn jeles bnde tu.
tapi ikot korg la na caye ke tak.
wallahualam!

aku pon tade jawapan, sama ada betol ke tak bende tu kepala hantu yg tgh jelir lidah.
tp mmber aku yg snap pic ni cte, time ktorg da blek, bile dye baring je,
dye rase cm bilik tu still ade org. tp bile dye bukak mate, takde sape2.
tu statement mmber aku nih la.
so, pandai2 korang lah nak nilaikan.
FYI, dis pic ori, bukan pic yg direke2.
just edit sikit tuk bagi terang , so clear sket na nmpk bnde tuh.
renung renungkan!
selamat menilai! hahaha 

3 comments:

penembak berani mati