Followers

Thursday, February 17, 2011

bahasa 'ewwwww'

hai hai, korang wat apeww tuewwww. ceh, nak training bahasa 'ewww' wat kate si anwar hadi nih. haha
ada la 1 day hari tu, member aku tag aku 1 video ni, aku macam bengkek sikit ngan member aku yang tag aku video nih actly. bukan apa beb, dia selalu membahan or bahasa lain nya mencari kesalahan di setiap typing yg kawan kawan kami type kat pesbuk, ta kesah la status ke, pic comment ke, sume kalo ade yg menggunakan bahasa 'ewww' ni dia akan menyampuk n cam kenekan orang tu balik. tu aku tak kesah la, cuz actly aku pon ta ske na type2 bahasa 'ewww' tu. but when dia tag aku video nih, aku cam terasa la kan. standard la babe hati pompuan mmg senang tersentuh. tambah2 lagi aku yang tadek kene mengene pon terkene tempiasnya. mybe dia igt aku pon jenis org yang 'ewww'2 ni kot! plis lah, aku nak announce kat sini, "aku type msg o komen guna spelling yang biase2 je babe! asalkan orang pham", member2 yang selalu msg2 aku taw la aku ni just type msg biase2 je. tadek nak kias2 ke kan. mybe mmber aku sorang nih ta penah na msg aku, then na include kan aku skali dalam spesis2  sebegitu. oops! aku ta kutuk o hina sesape ok. juz na bagi clear gitu! dahdah stop touching2 adaa oihh!


oke oke video anwar hadi seriously sangat sangat lawak taw! bagi aku dia sangat cuteeeeee! haaaa kikiki puji2 cam dilamun chenta je. haha betul weh, aku suka gila lah style dia cakap, ngan tangan tangan dia skali taw! then aku tgk video dye yang lain, perghhh! dia punya speaking english mmg power! cukup package la dia ni kalau jadi host kan? pastu kalo dia speaking melayu, loghat utagha dia lak keluar. tapi seriously dia best kot! korang ce tengok ni!





see? with his face expression , haa sooo cuteee loll! gerrammx3!
so cekkitdaud tengok video dia dekat youtube la.. sila tekan jari telunjuk anda disini --> anwarhadi comel

boleh tak kalau kat sini aku nak cakap "i'm one of his fan yowww!" gagagagaga




nota tersembunyi dalam hati: kan best kalau dia baca blog aku? hik hik perasan kejap.

No comments:

Post a Comment

penembak berani mati