Followers

Thursday, February 17, 2011

SEGMEN KHAS UNTUK BLOGGER BARU : 100 FOLLOWER KE BAWAH



nak bagi tahu aku join segmen khas abg ben!!! excited gitu.  maklumlah, aku blogger baru yang tak pemes pon. header pon tak letak2 lagi. dalam process oke! hee 'segmen khas untuk Blogger Baru : 100 Follower ke bawah' ni memang sesuai la untuk aku. yelah, aku pon follower baru ada 22 follower, aku pon tak tahu sgt cmne na bagi follower berduyun2 . tapi aku tak kesah sikit pon, nanti ada la yang sudi dan ikhlas nak follow blog aku yang sememangnya tak seberapa ni. aku ni kira cam senyap senyap (ala ala curik2) follow blog abg ben ni. hee aku ni pemalu sikit nak expose an diri. so aku jadi seorang follower yang senyap2 je. even actly aku sangat kagum ngan dia! mula2 buat blog, aku blogwalking kat blog org2 lain slalu nampak orang wat entry sal abg ben ni. aku macam blur2 lagi time tu, then aku pon saja la g blogwalking kat blog dia pulak. wah baru aku taw! dia antara yang hebat dalam arena dunia blog nih! entry2 yang best sume dia balun! hehe ta macam entry2 aku, biase2 je. yelah, budak baru lagi kan. hee so sape2 yang nak join segmen khas abg ben ni. jum la join korang! hee

2 comments:

  1. terjah dari blog abg ben dan follow :)

    ReplyDelete
  2. salam ziarah dan salam perkenalan dari laman blog abg ben ashaari.. saya follow blog awak ek... mai la singgah dan follow blog saya yer.. ok thanks..

    ReplyDelete

penembak berani mati