Followers

Thursday, March 10, 2011

bahagia, thanks Allah

weh aty aku bunga bunga weh! teka lah kenpa? hehe ado la.. mano bole bagi tahukkk.. 
alhamdulillah aku bahagia dgn semua orang dikeliling aku.. cakap macam ni bukan nak riak ko gapo ok?
kan ke seronok kalo sem lepas hidup aku happy macam ni ? sure plus kompem pointer aku naek mendadak babe.. 
ini tak, pointer aku jatuh merundum.. oh tidak! cgpa aku pon jatuh gak.. so aku kene kejar balek cgpa aku tuk dapat  ape yang aku nak.
aku ade lagi 2 sem je kat poli nih. so next sem aku kene berusaha bersungguh sungguh plus rajin sesangat untuk kejar cgpa yang aku nak tuh.
so saadah, ko kene target cgpa yang terbaik untuk target ko na further degree kt U (ipta, not ipts, tak minat rugi duit haku je nanti). 
1 of idola aku dalam family aku yang aku rasa dia da cukup2 berjaya! ada family, duit msty la ade kan, then bakal bergelar Dr. (kalau tak silap la, aku rasa betul)
dia ni kak anim.. sepupu sebelah ayah (anak kpd adik ayah). satu hari nanti aku nak jadi macam dia, belajar belajar belajar sampai dpt Dr or Ir or Proff.
ceh macam la aku pandai sgt. hahak. dia ada blog jugak taw. so klik kat name dia tuh. hee~~

No comments:

Post a Comment

penembak berani mati