Followers

Thursday, March 10, 2011

join merembat handfon dalam monorail.

Sabtu lepas, aku jenjalan la pegi times square dengan rakan rakan 'tentera' aku. ceh. mane datang 'tentera' lah. aku gurau jea.
then nak balik tu kitorang naik monorail nak ke hang tuah untuk amek star lrt kat sane. mule2 plan nak naik cab, tapi dorang ta suke sgt naek cab, alasan nye, "bole menghuru hara kan tren tu", actly kalau naik cab, cam tak best a cepat je sampai.. klo naek tren leh gelak2 tgk pangai orang sekeliling. gosip2. kan best tu?

ok2 back to the story, kat monorail tu mmg ramai gilo org yg nak naek, kitorg pon berhimpit2 la nak masuk en, aku ngn ckyn berdiri dekat2, belakang aku ade dua org mat pet, mcm mat pet dalam umur 17-19 la. adek2 je nih. dgn selamber adek2 nih ckp "uih.. ni daoat rembat fon , sedap ni weh", dye ckp kat mmbe dye, time tu dye nga usha2 fon ckyn, dye ta usha pon fon aku, (fon aku fon murah, ckyn fon mahal ..ekeekek kantul dsitu!). dah la ckp betul2 sebelah telinge gua beb! aku panas je dgr, berapi2 berasap2 tinge gua bhaiii. pastu ngn spontannye aku pusing kepala kat adek2 nih then ckp "u'uh best... mmg best! hehe" sambil tu aku sengih2 kelat wat muke garang cket (hopefully dorg takot la ngn aku) . pastu trus dorg diam jap, mybe dorg tanak a ego jantan dorg terbang melayang2. dorang dian kejap je, pastu ckp lagi cmtu.. aku pon ape lagi, gua pantang dicabar oke! aku pusing blek kepala aku , n ckp cmni " a'ah best kan? bole la kite kongsi2 ek??!", ngn sengih2 kelat lagi. dorang diam blek, aku tgk ckyn dah gelak2 aku lagi a gelak kaw2. seronok dapat kene kan mangkuk2 neh! mangkuk2 tu pon tukar topik lak. aku ngn ckyn bantai gelak2 nak perli dorang.. pdn muke ko! igt ko ckp cmtu, aku goyang a?? bodonye jantan sundal, sesuai lah ko jadi pelacur jantan wat kate publo (member aku). dalam situation ni, aku ngn ckyn je paham, kami gelak2 , anys lak blur.. sbb dye ta dgr sgt ape yg jd. kalo dye dgr, aku rse msty dye join sekaki.. msty agy sronok kene an bebudak mangkuk tandas plus jamban busuk nih! si beyda lak berdiri nunn jauh dari kitorang. kua je monorail tu, aku ngn ckyn pumpang2 cerite balek. gelak lagi..hakhakhak.

pastu ta ckup ngn tu aku msg marisha cte kat dye, then msg arep lak, bersemangat aku cite! hahak.

so, jantan2 jgn ingat pompuan lemah ok?

aku time tu baru beli ring rm5, besar gabak nye! skali aku tumbok adek2 tadi terus go weh! (giler bongkak!)
hahak

k2 pic kitorg hangout nnt aku upload. tade mase na upload. k tata. moge enjoy bace entry ni!


No comments:

Post a Comment

penembak berani mati