Followers

Thursday, March 31, 2011

konvokesyen aku.

tanggal duapuluhenam mac tahun duaribusebelas (26 mac 2011) telah dijalankan konvekesyen yang keberapa tah, aku pun tak tahu di POLITEKNIK SULTAN IDRIS SHAH. sori sori. hehe. bersamaan dengan hari sabtu.
so kat bawah ni ada beberapa keping picture yang aku nak berlagak plus bangga tahap nauzubillah! hoho. persetankan ayat bongkak aku tu.  jom jom tengok! : -



oke manusia makhluk bumi ni adalah si dak Arep yang aku selalu cite tu. on that day, dia konvo dan aku tersangat lah happy sebab dia berjaya menyettlekan diploma (Diploma Kejuruteraan Elektrik) dia dengan jayanya plus dapat Pingat Anugerah Ketua Jabatan. alhamdulillah dan sudah tentu dia pun sangat sangat bersyukur atas kejayaan dia sendiri. (kenapa entry aku ni ayat cam laporan dalam majalah sekolah weh? lantaq pi lah...).


nak buat muka jugak dia. shoot kunk! hahak. aku jeles dia dapat bunga. huuuuuuuu (nak lah tu? hahak)



ambik kau! aku tempek picture besar gedabak ha! bukan pe, suka pulak tengok picture ngan muka ayu ayu gitu. hehehe 


picture last ni aku suka sangat sangat. pasni aku nak try ngorat ayah dia pulok. ekekek bole tahan cik rashib ni! saadah oi gatai gatai! anak ko da rembat, bapak pon ko nak rembat gak. kikiki aku gurau je oke.. gila ape aku nak buat camtu? kompem2 kena pancung nanti!

korang jangan lah marah eh ngan title entry aku.. bukan aku yang konvo. dak arep ni yang konvo ekceli. yela, aku jeles tul dak2 PSIS blogger yang wat entry konvo mereka tuh. so, aku wat la entry konvo aku lak walauponnn bukan aku! haha. to those yang konvo hari tu, congrats oke! masa aku kan tiba lagi 2 tahun. di dewan dan tempat yang sama. tak sabar mak !!!! hee tata peace yow!

4 comments:

  1. nnti time eqa konvo adaa kena datang tau bagi bungee :D HAHAHA

    ReplyDelete
  2. eqa: insyaallah. adaa no hal jea, hopefully time tu still keep in touch lagi. mane taw nnt adaa dtg, bg bunge kat eqa, pastu eqa ta knl adaa. hahak malu jek time tu.

    hasip: ye la kot! hahak.

    ReplyDelete
  3. Adaa , ni buka Adaa , ni "kawan" yang hari tu kan ? HHAHA . enjoy your days :)

    ReplyDelete

penembak berani mati