Followers

Wednesday, March 30, 2011

perlu ke nak cek msg, call, phone book lam handfone boipren/gulpren korang?

hye hello u ollsss~


mengenai tajuk entry diatas bagi korang patut ke tak patut? urm, bagi aku untuk diri aku sendiri macam tak perlu je nak buat macam tu. sekadar godek2 pic n lagu jea. sebab ape aku tak godek2 message, call, n phone book..? haa meh sini aku nak bagi tahu:-


1. aku nih kuat jeles. kalau la ada kawan pompuan si arep ni msg dia even benda simple2 pon, hati aku makan dalam ow.. tapi aku tak dek a nak tacink2. aku tak suka merajuk oke.
2. aku akan mudah buruk sangka dan risau cuz takut si arep ni kena rampas ngan pompuan lain,. mau nya tak nanti 24/7 aku asek call tanya dia kat mana? knp reply msg lambat? buat apa? dgn sapa? kompem si arep pon akan rimas dgn aku dan tak tahan dgn aku. nanti mesti dia asek nak tengking2 aku sebab aku buat dia rimas, walaupun sekarang ni sikit pun dia tak pernah tinggikan suara. so, jangan sesekali buat boipren/gulpren korang rimas gila vaveng ok?
3. aku cepat marah. serious, kalau aku dah tak tahan kompem gunung berapi akan meletus. mula la since UFO kecik terbang terbang. 
4. nanti mula la aku start pikir bukan bukan dan tuduh tuduh dia. padahal apa yang aku tuduh2 tu dia tak buat pun.
5. aku tak nak nanti hati aku sengsara. yelah, bila dah asek risau je, mula la aku nak sedih2 . aku tak suka hidup aku asek bersedih je. aku nak happy sentiasa. nanti kalau aku moody apa pon tak jalan, assignment tah kemana lak nanti. makan tak kenyang, tidur tak lena, madi pon tak basah. ecececeh...


*dalam alam percintaan ni kita kena saling percaya, walau pun standard lah ada sekelumit korang akan rasa ragu-ragu tapi itu semua terserah kat jodoh. ada jodoh tak kemana lah weh. kalau lah satu hari nanti boipren/gulpren korang kantoi curang, biarkan je lah. tu maknanya dah takda jodoh, Allah pasti akan temukan korang dengan insan yang lebih baik dari yang sebelum tu. kalau time tu korang rasa nak nangis, aku tak larang, nangis je lah. hilangkan stress yang terbeku tu. tapi jangan lah direct smpai 3, 4 hari nak nangeh2 meroyan cam orang mati laki lak. cukup lah nanges skali je time break tu. tapi kalau korang tak nangis lagi baguih!!! 
jeles menjeles ni tak elok untuk kesihatan hubungan chenta taw. gaduh gaduh pasal benda yang tak tahu mana kebenarannya. selidik dulu betul betul jangan pakai tabor je. kalau dah confirm mmg dia ada curang ke, apa lagi, hantam ja kepala dia! hahahaha jahat aku! mengajar orang membunuh. esh esh. hee aku gurau je. korang belasah2 lah sikit boipren korang tu...camni ha.. "sampai hati u/abang wat i macam ni! huarggghhhh!!" sambil2 tu tumbuk2 a dia. bagi puas hati, pastu korang bla je la, bia padan muka dia, badan dia lebam2 kene tumbuk. kui2. (teruk nye aku). okeh! 


selamat mencuba! sengalllllllllllllllll

3 comments:

  1. kalau eqa kan , tiap kali jumpe bf mesti wajib check hp dy. HAHA. same goes with him.
    then pura pura ckp ' ni ape hah msg dari perempuan lain? pastu buat muke bengang.. pdhal tak ade pun msg dr perempuan lain XD

    ReplyDelete
  2. epy: tol gak tu, pakai tin je. hahak

    eqa: wakakakaka siot je kene kan dye eh! sweet je korg! klo adaa wat mase ni tak de nak cek2 mls. pengalaman b4 ni mengajar adaa ekcelli.

    ReplyDelete

penembak berani mati