Followers

Wednesday, April 20, 2011

report bertimbun

Assalamualaikum~ dan selamat pagi semua!!!! *sambil posing gedik2

Oh pagi yang hening telah membuatkan perot aku tak tenteram bebeno~
Sadis weh pagi ni. Naik naik tren je kul 7.26 am tadi, perut dah krok krek krok krek. Rasa nak membuang gas yang tak sepatutnya disimpan jea! Aku pikir gak kalau aku buang gas2 neh mahu semua orang tenung aku ngan tenungan maut! so, aku cancelkan niat aku tu je. tahan punya tahan terkentot la aku!!! hahah nooo~~ takde lah, tahan punya tahan perot aku pon da ok. sampai2 opis je da ade orang perli aku, "wah byk nye makanan, tu untuk lunch sekali ke?", kuang ajaqqq btoii mamat nih.. "hehe, a'ah tuk sampai pagi esok!", aku balas balik. aku beli nasi lemak ayam goreng ngan karipap 2 hengget je! takde a byk pon. kecoh je mamat tuh! sabar saadah oi sabaaarr.

setelah aku balon nasi lemak ayam goreng ke dalam perot ku yang comel lagi montok nih, ape lagi~~~ blogwalking la kan? padahal report berlambak lambak nak kena siapkan tapi aku boleh buat rilekkk je. rilek mendonyo..yang berhari2 aku tak post entry tu lah aku buat report. aku ni klo buat 1 kerja, aku akan pokus kat 1 kerja tu je. otak aku nih tak leh buat kerja campur adok, nanti carca marba! so, bila aku buat report, aku takleh dok pikir nak post entry apa hari ni? kang dok type sal report, keluar pulak entry yang aku nak post tu, tak ke carik pasal namanya??? hurm, semalam pon sadis gak, ada kawan baik aku sorang nih practical macam aku.. dia mengadu report yang dia dah buat hilang dalam pendrive! huish tersentap aku dengar! tapi aku buat rilek2 je reply komen dia. taknak la nanti aku kibot pastu buat dia tambah2 kibot g kan? kesian oh, kalau la aku dah buat report berduyun duyun tahap ikan duyung, pastu hilang macam tu, alamatnya mahu aku seriau weh... risau gak, so kena lah jaga pc nih baik2 jgn bagi ada virus2 kan. sebab aku save kat pc opis nih haa. 

sekarang ni report aku ade la dah siap about 30% kot.. or tak sampai 30% lagi . banyak g nak kena buat. nak carik bahan tu masalahnya. idea aku dah berduyun  duyun dah. cuma bahan je. ada gak benda yang aku jenuh google google tak dapat! tu yang buat aku down jap. pastu aku stop buat, dok pikir mana nak dapat bahan bahan tu semua. nak kata susah report yang aku buat nih tak dak lah susah sangat. cuma kena semangat berkobar kobar ibarat bendera sekolah berkibar. *ehh ada kena ngene ke? hee layankan je lah. sekarang ni aku ada tak sampai sebulan untuk siapkan semua report2 tu. nanti nak kena menghadap lecturer yang sudah berbulan bulan tak ketemuk. dia nak belek2 je report tu, tak tahu lah depa baca ke tak. dudududu heheheheh aip mulot jahat! 

dah la sampai sini je entry aku kali ni. nak start buat report dan memikirkan macam mana nak buat bahan sendiri. gamaknya aku lah yang jadik model tuk bahan aku tuh.. ecececeh promote diri dalam report sendiri, apo salahnyo! k, take care readers! memmmmuuuaaahhh!

3 comments:

penembak berani mati