Followers

Thursday, April 21, 2011

moody morning

assalamualaikummmm!!!!!!!!!


kenapa ha pagi pagi dah buat aku panas hati? esh. saba je la. pagi tadi nak gerak g keje abang aku bikin hati menggelegak! ada ke dia tanya, "camtu ke pakai tudung?", ternyata dia tak tahu fesyen! huh huh! bengang gila! tapi aku just pandang dia sambil angkat kening cam siti nurhaliza, *eh siti ada fevret angkat2 kening ke? ntoh le. aku malas nak jawab apa yang dia tanya, kunk aku jawab tak g keje lak aku. apa be*aL sangat lah dia ni, belajar tinggi tinggi, tapi tak tahu sal fesyen semasa! hish! sentap sentap. .. pastu tadi aku kua lambat sket, sebab baju n shawl tak iron mlm td, dah kena tinggal bas... aku naik taxi g lrt cahaya tu haa. terbang 4 hengget aku! sennttaaappp lagii . pastu beli nasi lemak plus kueh keria singgit n kueh talam yang kaler hijau *aku tataw nama kueh tu tu singgit.. terrrrbang lagi duet, tapi takpe untuk perut aku yg montok lagi gojes nih tadek hal lah duit terbang sikit2. heee! 


so, berbalik pada abang aku yang perli aku pagi nih, dia tu memang lah rasa nak sekolah kan je dia. biar dia taw sket fesyen2 nih. pelik sgt ke aku pakai? aku pakai salah, tak pakai pon salah. ada je dia tak puas hati. menyampah btolll. panas panas... aku pkai shawl lilit lilit yang cam maria elena zarul tu je. . stylo ryte? mane ade dedah sana dedah sinun. baik je aku g keje taw. g keje je la muslimah alim ... kalau kua tempat lain biasa biasa je. *jgn nak wat sesi mengutuk aku eh.. nanti korang mule lah pikir, oww g keje muslimah bagai, kua tempat lain muslimah pon ilang! ..huu satu hari nanti maybe aku akan fully cover aurat aku k.. dun wory. doa2kan lah.


oke lah, nak stop sini dulu. nasi lemak ayam goreng berempah dah tertunggu tunggu aku tuuuuu... hee jom makannn!!!

No comments:

Post a Comment

penembak berani mati