Followers

Monday, April 25, 2011

yang dikejar berciciran

assalamualaikum~~~~

wah panjang btoi salam aku yeap. hee so da lama aku tak post entry baru. al maklum la aku bz sket buat masa ni, lagipun takde mood sgt nak berblogging or maybe ta tahu nak expressi kan ape dekat blog tersayang ku ini.

oh ya berkait dengan tajuk diatas, watahel ??? sebenarnya disini aku nak merakamkan sikit sepatah dua kata dgn ayat sebegini, "masa dah dapat kau tak hargai, bila dah hilang baru kau menggelupur nak menghargai". oh tak sophisticated langsung ayat aku kan? aku tahu tu. pelikkan manusia bila benda ada depan mata tak nak dihargai, malah dibuang buang pulak. tapi bila benda da hilang, dan benda tu ada life sendiri, baru kau nak menggelupur hayam. haih. so conclusionnya aku tahu korang tak paham kan apa yang aku dok bebel2 neh? heheh tak pe lah maybe certain orang yang akan paham. okbhai~

No comments:

Post a Comment

penembak berani mati