Followers

Tuesday, April 26, 2011

i'm the winner of Dance Competiton!

hallooOOOOOOOoo!


oh indahnya hari ini. mai kita gelak hahaahahahaahah macam ni : D . oh mula mula entry pon si saadah ni dah sewel, so ketepikan kesewelan si saadah nih. huhuhuhuhu. 


entry kali ini aku rasa nak golek2 sambil lenyek2 ikan masin supaya menjadi masam, * eh tiada kaitan kan?
ok2 macam  ni, che nak habaq mai laa... berkait dengan title entry i dekat ats tu.. ala kat atas tewww? (cakap cara getik) haaa i menang Dance Competition oke! jangan pandang ku sebelah mata, hanya kerna namaku wanitaa nyanyi lagu seksis jap. ok2 back to the story aku tadi, so here i want to publish my pic with my trophy.......scroll down here....
-
-
-
-
-
-

-
--

--

--
--
---
---
---
----
-----
-----------------
-------------
----------
------
---
-


ok korang!!! comel kan? comel kan aku? sangat cute rytee
ya, aku taw aku sangat2 comel sejak azali lagi.. huhu
ok aku nak being honest, actly yang the winner was my niece, 
and for sure she is the cutest kid in our family kot. dia seorang yang sangat sangat manja, 
cool, n friendly lah jugak. Juga seorang yang sangat sangat ambil berat eventhough dia baru
berusia 6 tahun pada october tahun ni. Dia juga mempunyai talent selain dari menari, 
masa umur dia 3 tahun lebih tak silap, dia dah pandai pegang pensil, bukan
setakat memegang pensil je, dia pandai melukis ok! mula mula tu
dia pandai lukis orang, tapi semua nya bulat2, aku tgk pon wah! sangat comel la lukisan budak umur 3 tahun lebih ni..then, after dia lukis, dia akan tunjuk dekat our family,
"ni tina lukis  gambar makcu...heheheh", kembang kempis aku ada orang lukis gambar aku! hahah,tapi nasib lah kalo dia lukis hidung bulat bulatkan...hahak dah macam makhluk sekampung piggy pulak. tapi kalau orang besar yg lukis muke aku macam tu, mahu aku hambat dgn penyapu! huhuhoke byk jugak la aku membebel sal budak tecik nih. so nak introduce her name la pulak kan.she is Nurin Qistina bt Ahmad Fuad! *clap clap your hand! pap pap pap

so itu sahaja dari saya yeap! * eh bila masa aku pandai bersaya2 ni? tetttt
okbhaii

No comments:

Post a Comment

penembak berani mati