Followers

Wednesday, April 27, 2011

welcome UNITEN [1st may 2011]

semenjak dua menjak ni, punggung aku gelisah. bukan sebab ada bisul ye. haip. pandai pandai u oll je nak cakap buntot i berbisul. lempang kesumat kang! actly ada la beberapa perkara yang buat hati aku tak duduk diam, bukan punggung je takdok diam, hati pon sama. selalunya dia dok diam2 takde nak ke kiri ke kanan dan pusing2. kali ni dia siap tunggang terbalik, sampai macam tu sekali dia punya tak duduk diam. bukan apa, memikirkan seseorang tu nak masuk UNITEN. adalah, aku taknak cakap, nanti u oll cakap i gedik nak mampoih. aku sebenornya tumpang kehappyan dia dapat offer sambung degree tu. dia happy terkinje2 *agaknye lerr aku melompat lompat sampai cecah siling rumah. terhantuk! sakit lah jugak. *nampak beno nipunyerr . kikikiki bagi aku gelak jap. oke lets continue.. mula mula aku tak riso pape pon. siyes tak rasa pun risau2 nih. nak risau sal apa pulak kan? tapi ada la something yg jadi then buat aku risau. hurm setelah sekian berhari hari aku pikirkan dan tenangkan hati yang asek ke hulu hilir nih. aku berjaya jugak menepis segala sangkaan kerisauan aku tu. now pls saadah, think positive! kasi lempang laju laju negative thinking kau tu! panggggggggg! oh ya, aku dah lempang laju laju pon.! 

ngapain hati ku tak dok diam tu tak payah le aku nak cerita. walaupon i know u oll nak taw sangat kan? takpe lah, aku secret2 je la ek. kang aku cerita, u oll ckp i gedik  lagi lagii lagiii dan lagiiiii. so fullstop disini eh. kepada orang tu, belajor ghajen ghajen, kalao maleh maleh mak lompang ekau laju laju! *tak habeh2 g dgn lempang laju laju. hihi  daa~ joget2 jap. duncha duncha cha chaa! okbhai.


until u get this!


No comments:

Post a Comment

penembak berani mati