Followers

Thursday, April 14, 2011

tatkala mata nak terpejammm

hurm mata terasa mengantuk tapi bila nak tidur tak mahu pulak. mungkin sebab pagi tadi aku telan vitamin C sebijik. itu yang mata agak cargas even mengantuk. huhh *sigh teringat pulak dekat report practical aku yang jenuh nak siapkan ni. ikutkan hati nak je copy paste senior punya . . tapi maap la aku rasa aku bukan jenis yang macam tu. copy n paste. aku tak minat sangat. lebih suka buat sendiri walaupun aku ni pemalasnya nauzubillah. hanya Allah je yang tahu. tapi ada lah jugak aku copy sket2 dak arep nya report dulu, tu pon copy beberapa ketul ayat tang perhargaan (aku tak tahu buat penghargaan, dah lama tak karang benda2 camni). yang lain tak lah aku nak copy kan. dia report wat sal letrik. aku ni IT. mana sama. tapi aku rasa report aku ade la suku baru siap. aih.. balik pada copy n paste. aku lebih suka originallity, means aku buat sendiri. nak copy paste org punya asgment neh aku tak berkenan, tak syok laa klo org len tgk aku tiru member aku nya. tp klo ngah gawat tu ade jugak tercopypaste. terrrrpaksa la!!! klo aku bole wat sendiri, aku buat weh!

aku kene attend interview practical dgn lecturer aku 11 mei tak silap. so report kene siapkan secara ribut taufan.
perhatian, ada sapa2 free esok? meh tolg aku carik bahan wat report?? hehe
 ok bhaii

No comments:

Post a Comment

penembak berani mati